W jakich godzinach mogę odebrać samochód?
Nasza wypożyczalnia pracuje od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-21:00
Umożliwiamy odbiór i zwrot pojazdu przez całą dobę po uprzednim tego ustaleniu.
Czy samochód może prowadzić inna osoba niż ta, która jest wskazana w umowie najmu?
Wszyscy kierowcy powinni zostać wskazani w umowie najmu. Udostępniając samochód osobie
nieupoważnionej, ryzykujesz finansowymi konsekwencjami, np. w momencie kolizji.
Czy depozyt jest obowiązkowy?
Tak, kaucja jest obowiązkowa, a jej wysokość – ustalona odgórnie, w zależności od klasy pojazdu.
Czy samochodem z wypożyczalni mogę wyjechać za granicę?
Tak! Poinformuj nas o swoich planach – uwzględnimy wówczas tę możliwość w Twoim
wynajmie. Pamiętaj, że wyjazd za granicę jest możliwy tylko po uprzednim zgłoszeniu do wszystkich
krajów w Unii Europejskiej oraz strefy Schengen z wyłączeniem krajów: Litwa, Łotwa, Estonia,
Białoruś, Ukraina, Obwód Kaliningradzki, Węgry, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Serbia, Kosowo,
Macedonia Północna, Bułgaria, Rumunia, Mołdawia, Grecja.
Wyjazd zagranicę jest opcją dodatkowo płatną.
Gdzie mogę odebrać i zwrócić wynajęty samochód?
Proponujemy dwie opcje:
bezpłatną – w oddziale DRIVEME-CARS w którym wynająłeś/wynajęłaś auto.
dodatkowo płatną – możemy podstawić samochód w wybrane miejsce, np. pod Twój dom
czy biurowiec, w którym pracujesz. Za podstawienie i/lub odbiór auta pobieramy dodatkową
opłatę. W przypadku podstawienia (lub zwrotu) do innej miejscowości, naliczymy też opłatę
za każdy przejechany kilometr.
Czy obowiązuje mnie limit kilometrów?
Tak, limit kilometrów jest ustalany indywidualnie adekwatnie do ceny najmu samochodu.
Czy dostanę konkretny model samochodu?
Niestety nie możemy Ci tego obiecać. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw potrzebom naszych
Klientów, jednak miej na uwadze, że dokonujesz rezerwacji segmentu, czyli grupy samochodów o
podobnych cechach, a nie konkretnego pojazdu. Nie możemy więc zagwarantować Ci konkretnej
marki czy modelu.
Mój wynajem trwa i chcę go przedłużyć – jak to zrobić?
Zgłoś chęć przedłużenia wynajmu telefonicznie pod numerem +48 606 966 617. ustalimy z Tobą
wszystkie szczegóły co do płatności za dodatkowe doby wynajmu.
Czy mogę wynająć samochód, posiadając zagraniczne prawo jazdy?
Tak, jeśli Twoje prawo jazdy honorowane jest na terytorium Polski. W przeciwnym razie będziemy
wymagali międzynarodowego prawa jazdy.
Czy samochód ma ubezpieczenie?
Każdy wypożyczany samochód ma podstawowe ubezpieczenie OC, NW assistance gwarantujące
bezpieczne użytkowanie.
Ile kosztuje wynajem samochodu?
Na całkowitą cenę wynajmu wpływa m.in. liczba dni, klasa pojazdu, wybrane opcje i usługi
dodatkowe.
Ile lat musi mieć kierowca?
Kierowca powinien mieć ukończone 21 lat oraz posiadać prawo jazdy minimum rok.
Jakie dokumenty muszę mieć przy sobie odbierając samochód?
Pracownik oddziału poprosi Cię o okazanie:
– dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport),
– ważnego prawa jazdy każdego z kierowców (prawo jazdy musi być honorowane w Polsce),
Jak mogę zarezerwować samochód?
Możesz wybrać dogodną dla siebie metodę kontaktu z wypożyczalnią CAR NET i zarezerwować
samochód:
– przez stronę internetową www.driveme-cars.pl
– telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 606 966 617
– mailowo, wysyłając wiadomość ze szczegółami wynajmu biuro@driveme-cars.pl
– osobiście w siedzibie wypożyczalni – adres znajdziesz w zakładce Kontakt
Co z obowiązkowym wyposażeniem samochodu w Polsce i za granicą?
Pojazdy są wyposażone zgodnie z wymaganiami obowiązującymi w Polsce. W przypadku podróży za
granicę, klient powinien samodzielnie sprawdzić przepisy danego kraju i w razie potrzeby doposażyć
pojazd we własnym zakresie.
Co mam zrobić w przypadku szkody z mojej winy?
Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i pasażerów, a następnie niezwłocznie skontaktuj się z nami
+48 606 966 617 – pomożemy Ci bezstresowo przejść przez formalności.
Co mam zrobić w przypadku szkody z winy innego kierowcy
Przede wszystkim zadbaj o bezpieczeństwo swoje i pasażerów. Następnie niezwłocznie wezwij policję
w celu spisania notatki z miejsca zdarzenia i skontaktuj się z nami +48 606 966 617
W samochodzie świeci się nieznana mi kontrolka – co zrobić?
Jeśli nie masz pewności, jaka to kontrolka, skontaktuj się z nami +48 606 966 617
W przypadku dowolnej kontrolki czerwonej kategorycznie nie możesz kontynuować jazdy – zatrzymaj
się w bezpiecznym miejscu i niezwłocznie skontaktuj się z nami +48 606 966 617
Co zrobić w przypadku awarii?
Zachowaj zimną krew i skontaktuj się z skontaktuj się z nami +48 606 966 617 – znajdziemy
rozwiązanie.
Jak poradzić sobie z przebitą oponą?
Jeżeli posiadasz koło zapasowe, skorzystaj z niego.
Czy muszę umyć samochód przed oddaniem?
Samochód powinien zostać zwrócony w takim stanie, w jakim został odebrany. W sytuacji, gdy
zwrócisz auto brudne bez wykupionej usługi Końcowego Mycia Pojazdu zgodnie z cennikiem zostanie
naliczona opłata dodatkowa.
Czy muszę zatankować samochód przed oddaniem?
Tak, wskaźnik ilości paliwa w zbiorniku przy wydaniu i zwrocie pojazdu powinien wskazywać tę samą
wartość. Jeśli jednak z jakichś przyczyn nie zatankujesz samochodu, zrobimy to za Ciebie, naliczając
koszt paliwa i opłatę za tankowanie zgodnie z cennikiem.
Jakie paliwo mam zatankować?
Informacje o rodzaju paliwa znajdziesz od wewnętrznej strony klapki wlewu paliwa- litera E oznacza
benzynę bezołowiową, natomiast litera B olej napędowy.